portret

portret

DLACZEGO

O tym, jak dać wolność, jednocześnie ucząc przywiązania.
O tym jak traktować dzieci jednakowo, by jednocześnie wiedziały, że są dla nas jedyne.
O tym jak mimo swojej niechęci, widzieć w ich rodzicach pozytywy.
O tym jak wykonując swoje zadania czasowo, dać pewność, że robimy to na całe życie.
Dlatego, by NASZE DZIECI, zrozumiały dlaczego.

Liczba wyświetleń w ostatnim miesiącu

16 listopada 2018

zdarzyło się jutro


odnowiłam dostęp do Wyborczej
skończył się kilka dni temu
zrobiłam to trochę za wcześnie
a może trochę zbyt późno

pogubiłam się w czasie


mam wrażenie, że od 13 lat czytam ten sam artykuł
czasem nawet kilka razy sprawdzam datę wydania/udostępnienia
mimo, że nie są to długie teksty
to jednak sprawdzam
może się pomyliłam
może to jednak nie ten rok
może się pomyliłam
nic się nie zmienia
może się pomyliłam

jednak nie

od 13 lat to samo

  • w placówce do 14 dzieci
  • dwie placówki w jednym miejscu - niemożliwe
  • za dużo tych wrednych instytucji
  • brakuje rodzin zastępczych
  • drogie placówki 
  • tanie rodziny zastępcze
  • wprowadzimy zmiany
  • asystenci najważniejsi
  • będą rodziny pomocowe
  • poprawimy
  • naprawimy
  • dofinansujemy
i co?
i ....!
i nic!

a może wystarczy
  • posłuchać praktyków
  • nie skłócać środowisk
  • postawić na współpracę
  • wprowadzić zmiany
  • dofinansować asystentów
  • dofinasować całą pieczę
  • chronić opiekunów zastępczych
PRZESTAĆ OBIECYWAĆ  
ZACZĄĆ DZIAŁAĆ

generalnie 
  • rozmawiać 
  • wspólpracować
  • zauważyć, że działamy DLA DZIECKA - dla człowieka 

mam dość
czytania cały czas tego samego od lat
funkcjonowania 
w przestrzeni tak nudnie niezmiennej








Brak komentarzy: