portret

portret

DLACZEGO

O tym, jak dać wolność, jednocześnie ucząc przywiązania.
O tym jak traktować dzieci jednakowo, by jednocześnie wiedziały, że są dla nas jedyne.
O tym jak mimo swojej niechęci, widzieć w ich rodzicach pozytywy.
O tym jak wykonując swoje zadania czasowo, dać pewność, że robimy to na całe życie.
Dlatego, by NASZE DZIECI, zrozumiały dlaczego.

Liczba wyświetleń w ostatnim miesiącu

24 lutego 2017

50 = 25

Słucham  Dyjaka
popijam wino
myślę o
lekcjach w najlepszym studio wokalnym
hodowaniu kwiatów
nauce włoskiego gotowania
PANDORA uśmiecha się do mnie malutkimi główkami dzieci
a drewniany zając i kura czekają na wiosnę
na dłuższe dni czekają też gry
wielka radość w małych rzeczach
czy potrafię ?

Życzenia
polskie zagraniczne
młode starsze
wesołe poważne
bliższe dalsze
realne wirtualne
znane i poznawane
wszystkie ważne
kilka niezrozumiałych
bo cóż może oznaczać
Bóg się w ciebie wpatrzył
?
bo dobre wiatry już rozszyfrowane

byłam ?
nie
ja JESTEM
królową

a 50 = 25
bo przecież to pierwsze 25 to takie nieświadome
tego dowiedziałam się dzisiejszego ranka





Brak komentarzy: