portret

portret

DLACZEGO

O tym, jak dać wolność, jednocześnie ucząc przywiązania.
O tym jak traktować dzieci jednakowo, by jednocześnie wiedziały, że są dla nas jedyne.
O tym jak mimo swojej niechęci, widzieć w ich rodzicach pozytywy.
O tym jak wykonując swoje zadania czasowo, dać pewność, że robimy to na całe życie.
Dlatego, by NASZE DZIECI, zrozumiały dlaczego.

Liczba wyświetleń w ostatnim miesiącu

23 września 2018

adekwatność

szkoła 

wiadomo dzieci u mnie mrowie
"status" ich jest różny

jeśli mam współpracować z rodziną
to chcę dać mamie 
przyjemność
możliwość
wypełniania dokumentów szkolnych
udziału w zebraniach
kontaktu ze szkoła
jeśli to tylko możliwe

zerkam do elektronicznego dziennika 
widzę uwagę
negatywną 
(bo niezorientownym wyjaśniam w tym miejscu, że są też uwagi pozytywne)
uwaga brzmi
brak wypełnionych dokumentów szkolnych
brak zgody na dostęp dziecka do elektronicznego dziennika
dziecko
już nie takie dziecko
bo to klasa ósma
od kilku lat jest w tej szkole
wychowawca ten sam
więc zna sytuacje

czy to faktycznie uwaga którą powinien dostać uczeń
może powinno się też uruchomić uwagi dla rodziców/opiekunów
przecież to rodzic i ja nie dostarczyliśmy tych dokumentów
przecież to my nie wyraziliśmy zgody na elektroniczny dziennik

ta sama szkoła 
ten sam rocznik
inna jednak klasa 
klasa ósma
nie integracyjna
trzy osobne uwagi pozytywne
(bo niezorientownym wyjaśniam w tym miejscu, że są też uwagi negatywne)
przyniesiony zeszyt do dyktand
przyniesione zdjęcie do legitymacji
podpisana zgoda na zajęcia wspierające

ja chyba śnię
ja nie pojmuję
przesada
w jednym 
i
przesada 
w drugim 
przypadku


Brak komentarzy: