portret

portret

DLACZEGO

O tym, jak dać wolność, jednocześnie ucząc przywiązania.
O tym jak traktować dzieci jednakowo, by jednocześnie wiedziały, że są dla nas jedyne.
O tym jak mimo swojej niechęci, widzieć w ich rodzicach pozytywy.
O tym jak wykonując swoje zadania czasowo, dać pewność, że robimy to na całe życie.
Dlatego, by NASZE DZIECI, zrozumiały dlaczego.

Liczba wyświetleń w ostatnim miesiącu

29 lipca 2016

... być modlitwą


Nie jest zwyczajnym, słuchać tylu światłych ludzi jednego dnia
Ks. bp Grzegorz Ryś
Ks. Kazimierz Sowa
S. Małgorzata Chmielewska
Ks. bp Marek Solarczyk
prof. Szewach Weiss
Ks. dr hab. Józef Kloch
O. Wacław Oszajca

Ojciec Święty Franciszek



każde słowo jest ważne
każde zdanie można cytować
każde proste w doborze słów
każde zrozumiałe dla słuchacza
każde życiowe
każde /jednocześnie/ pełne przesłania

tego słucham ja
o tym myślę ja
to piszę ja
ja mówiąca – moja wiara jest bierna
                      –  faktycznie bierna

znałam kiedyś,
nie - to złe określenie
znam, znam nadal pewnego Jezuitę
nie ja jedna
zna go cały Nowy Sącz
On mówił normalnie,
proste dobierał słowa,
zrozumiałe dla każdego,
życiowe
On mówił całym sobą
był Ojcem
bez względu na wiek, wykształcenie, kasę, poglądy
był dla innych Ojcem

I tak słuchając wymienionych wcześniej - wspominam,
te rozmowy,
te przesłania,
to zrozumienie innych
i TOLERANCJĘ




chcę określić w kilku słowach
co czuję kiedy słucham w jaki sposób nauczają



Nie chodzi o to, żeby się modlić.
Chodzi o to, by być modlitwą.
                                      /ja Elżbieta Matusiak – bierna religijnie/






Brak komentarzy: