portret

portret

DLACZEGO

O tym, jak dać wolność, jednocześnie ucząc przywiązania.
O tym jak traktować dzieci jednakowo, by jednocześnie wiedziały, że są dla nas jedyne.
O tym jak mimo swojej niechęci, widzieć w ich rodzicach pozytywy.
O tym jak wykonując swoje zadania czasowo, dać pewność, że robimy to na całe życie.
Dlatego, by NASZE DZIECI, zrozumiały dlaczego.

Liczba wyświetleń w ostatnim miesiącu

21 maja 2017

tolerancyjne skarpetki

ale ma ciocia tolerancyjne skarpetki
usłyszałam dzisiaj rano



no fakt
choć nie myślałam o tym w czasie zakupu

* * *
kilka godzin w ogrodzie botanicznym
słońce
milion odcieni zieleni
kolejny milion kolorów wszelkich
muszę wrócić kiedy zakwitną róże

* * *
dzisiaj kongres prawników
trójkolorowe wstążki
niebieski – wolność
zielony – nadzieja
fioletowy – sprawiedliwość

od dzisiaj lubię również fioletowy

* * *
szary – jak harcerski mundur
od pewnego czasu to kolor smutnych refleksji

* * *
w jednym pokoju
kibice
innych barw
a jednak można
razem

* * *
w szkole
recytowałam
czerwień – to miłość
biel – serce czyste
choć ostatnio to nie wiadomo co z tą bielą
a szczególnie z białymi różami
dla mnie jednak 
od zawsze 
i nadal
biały to cnota

* * *
kolory tolerancji są:
optymistyczne
ciepłe
empatyczne
wolne
emocjonalne
szczere ...

lubię kolory
lubię moją tolerancję

czy można jej nauczyć?
tak
pod jednym warunkiem
trzeba mieć ją w sobie


nikt mnie nie nauczył nietolerancji
kłaniam się nisko i
dziękuję Wam za to

lubię kolory

lubię moją tolerancję


Brak komentarzy: